top of page

B&A

Oeps, ik heb de smaak van het bloggen weer helemaal te pakken!

2 Blogposts op 1 dag? Moet kunnen toch?! ;) Een beetje verdergaand op mijn vorige blogpost heb ik enkele foto's naast elkaar gezet. Telkens voor en na hun bewerking!

Ik krijg vaak de vraag "waar bewerk jij jouw foto's?"

Wel, ik bewerk mijn foto's voornamelijk in Photoshop maar af en toe komt er ook wel eens Lightroom bij kijken. Ik hou ervan om elke dag bij te leren in Photoshop!! Nieuwe technieken, nieuwe effecten, nieuwe filters, etc. Gewoonweg BIJLEREN!!

Iets wat als fotograaf hoog nodig is. "Mee zijn". Hopelijk ben ik erin geslaagd de foto in jullie ogen mooier te maken na het bewerken!


Mijn naam is Kato Smet en ...

KatoSmet Photographie
Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page