top of page

C O M E B A C K !!


Hehe, hier ben ik weer!

Wegens privéredenen ben ik er een tijdje tussenuit geweest... Maar ik ben klaar voor een comeback! Helemaal klaar voor de zomer, het goede weer en leuke fotoshoots!! In de tussentijd ben ik wel enorm veel bezig geweest met mijn photoshop vaardigheden wat uit te breiden en hopelijk ook wat te verbeteren. Ik zie het weer helemaal zitten om er in de fotografie wereld weer he-le-maal voor te gaan! Hierbij verkondig ik met plezier dat jullie opnieuw fotoshoots kunnen boeken. Woensdag 22 juni eindig ik met mijn examens dus vanaf dan heb ik verschillende data's waar ik graag foto's kom nemen! De regio's in de buurt (regio Sint-Niklaas) kan ik makkelijker bij vooruit plannen, verdere locaties zijn vaak iets moeilijker ver op voorhand te plannen!

Meer info kan je terugvinden op mijn website!

http://katosmet.wix.com/katosmetphotographie


Mijn naam is Kato Smet en ...

KatoSmet Photographie
Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page