top of page

Mijn nieuwe blog!!


Nieuw jaar, nieuwe start!

Ziezo, ik start het jaar met een nieuwe blog en dus een geheel nieuwe wereld die voor me open gaat :D Ik vind het best spannend zo een eigen blog!! Ik heb dan wel een Facebook-pagina maar dat vind ik toch nog net dat tikkeltje anders...

"2016, mijn fotografie jaar"

Van 2016 wil ik graag mijn fotografie jaar maken ;)

Ik heb onder andere al een nieuwe camera op het oog, momenteel maak ik gebruik van de Canon EOS 1200D. Maar deze wil ik graag vervangen door de Canon EOS 700D. Maar ook ben ik van plan misschien toch eens een workshop te boeken. Voor zowel het foto's nemen zelf als in Photoshop. Maar ook een online cursus maakt toch wel kans! En ja... Natuurlijk heel veel foto's nemen!

Ik wil proberen vooral mijn eigen ideeën te gaan uitwerken en wat meer in mijn eigen stijl gaan fotograferen. Ook wil ik enorm graag nieuwe dingen gaan ontdekken en dus veel verder gaan dan de paardenfotografie... "Newbornfoto's", landschappen, detailfoto's, Fine Art, ... Zijn al enkele voorbeelden die op mijn verlanglijstje staan voor het komende jaar!

Het is wel duidelijk, ik wil enorm veel gaan bijleren!! En ik hoop dat deze blog me hier ook bij zal kunnen helpen. Dit is ook één van de redenen dat ik hem heb gemaakt :)

Dus voel jullie steeds vrij jullie meningen, tips, complimentjes, etc. achter te laten zodat we elkaar keer op keer weer wat kunnen bijbrengen!

Tot gauw :D


Mijn naam is Kato Smet en ...

KatoSmet Photographie
Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page